- Menu przedmiotowe
- Ogoszenia o naborze
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach
Na podstawie art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1282 z p.zm.) art.54 ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz.U.z 2019 poz.869 z p. zm.)
Kierownik Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Główny Księgowy w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach
Nazwa i adres jednostki: Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt Orzechowce 3 , 37-712 Orzechowce
Wymiar czasu pracy : pełny etat
Rodzaj umowy : umowa o pracę.
I. WYMAGANIA FORMALNE ( OBLIGATORYJNE ):
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4. niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz.U. z 2019r. poz.1440 z p. zm.),
5. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. wykształcenie ( jeden z poniższych warunków ) :
a) ukończone jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
II. WYMAGANIA DODATKOWE ( PREFEROWANE ) :
1.znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej : ustawy Kodeks Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy budżetowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.
2. biegła znajomość obsługi komputera,
3. znajomość obsługi programów finansowo-księgowych, System Zarządzania Budżetem-Cesarz, obsługa bankowości elektronicznej, e –PUAP,
4. znajomość zasad rachunkowości jednostek samorządu terytorialnego,
5. znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego jst,
6.znajomość przepisów ZUS,
7. znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
8. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
9. umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy,
10. preferowane doświadczenie i zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.
III. GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU:
1.obsługa finansowo- księgowa jednostki ( budżet i fundusz socjalny ),
2. sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków,
3. uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,
4. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
5. rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,
6. sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych i analiz,
7. sporządzanie sprawozdań statystycznych,
8. nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,
9. prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
10. należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo- księgowych,
11. prowadzenie i rozliczanie ZFSŚ,
12. rozliczanie podatku od towarów i usług,
13. Wykonywanie innych niewymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydawanych przez kierownika jednostki, należą do kompetencji głównego księgowego.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu kontaktowego,
2.życiorys zawodowy ( CV ),
3.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności zawodowe ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ),
5.kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ),
6. oświadczenia :
a/ o braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne,
b/ o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
c/ o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
d/ o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe, o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych,
e/ podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z2019,poz.1781 z p.zm ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych , zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2019.poz. 1282 z późniejszymi zmianami ).
V. WARUNKI PRACY:
1. miejsce pracy : Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach, 37-712 Orzechowce 3
2. wymiar czasu pracy : 40 godzin tygodniowo,
3. stanowisko: samodzielne,
4. jednozmianowy system pracy w pozycji siedzącej, w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze komputera.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i przesłane pocztą na adres : Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach 37-712 Orzechowce 3 lub złożone w siedzibie jednostki w terminie do dnia 18.10.2021r do godz. 14,00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego”.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.10.2021r o godz. 10,00.
W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu do schroniska.
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest przeprowadzana dwuetapowo i obejmuje:
I etap- kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych,
II etap - kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją konkursową, powołana przez Kierownika Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru, z podaniem ich imienia , nazwiska i miejsca zamieszkania , będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UM Przemyśla oraz na stronie internetowej Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Orzechowcach.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odesłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 672 07 07.
Pliki do pobrania:
klauzula-informacyjna (2).docx (16,88KB)
kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie (2) (1).doc (32,00KB)
oswiadczenia-dla-wszystkich-kandydatow (2).docx (13,62KB)
oswiadczenie-dodatkowo-kandydaci-na-kierownicze (2).docx (13,41KB)